Site icon ଦ କୁଇଭର୍ – ପରିବର୍ତ୍ତନର କମ୍ପନ!

ATMରୁ ପଇସା ଉଠାଇବା ସମୟରେ ଅଟକିଯାଇଛି କି ପଇସା: ତୁରନ୍ତ କରନ୍ତୁ ଏହି କାମ

(ଦ କୁଇଭର ବ୍ୟୁରୋ) ଘରେ ଅଧିକ ନଗଦ ରଖିବା ନିରାପଦ ନୁହଁ, ତେଣୁ ଅଧିକାଂଶ ଲୋକ ସେମାନଙ୍କ ଟଙ୍କା ବ୍ୟାଙ୍କରେ ରଖନ୍ତି । ଯେତେବେଳେ ବି ହଠାତ୍ ଟଙ୍କା ଦରକାର ହୁଏ, ଲୋକମାନେ ତୁରନ୍ତ ଏଟିଏମରେ ପହଞ୍ଚି ଟଙ୍କା ଉଠାନ୍ତି । ହେଲେ ଏଟିଏମ୍ କୁ ନେଇ ଅନେକ ସମସ୍ୟାର ସମ୍ମୁଖୀନ ହୋଇଥିବେ ଆପଣ । କେତେବେଳେ ପଇସା ତ ଆଉ କେତେବେଳେ କ୍ରେଡିଟ୍ କିମ୍ବା ଡେବିଟ୍ କାର୍ଡ ଅଟକି ଯିବା ଭଳି ସମସ୍ୟା ।

ଆପଣ ନିଶ୍ଚିତ ଭାବରେ ଏପରି ଖବର ଅନେକ ଥର ଶୁଣିଥିବେ ଯେ ନଗଦ ଟଙ୍କା ଉଠାଇବା ସମୟରେ ଟଙ୍କା ଏଟିଏମରେ ଅଟକି ଯାଇଥାଏ। ଏଭଳି ପରିସ୍ଥିତିରେ ଅନେକ ଲୋକ ନର୍ଭସ ହୋଇ ପୁନର୍ବାର ଏଟିଏମ ମେସିନରୁ ଟଙ୍କା ଉଠାଇବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତି । କିନ୍ତୁ ଆପଣ ଜାଣନ୍ତି କି ଏହି ଅସୁବିଧାରେ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ପଇସା ଫେରସ୍ତ ପାଇପାରିବେ। ଏଥିପାଇଁ ଆପଣଙ୍କୁ କେବଳ ଆପଣଙ୍କର ବ୍ୟାଙ୍କକୁ କହିବା ଆବଶ୍ୟକ । ଯଦି ଆପଣ ଏହି ସହଜ ପଦକ୍ଷେପଗୁଡ଼ିକୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତି ତେବେ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ପଇସା ପାଇବେ ।

ବ୍ୟାଙ୍କ ସହିତ କିପରି ଯୋଗାଯୋଗ କରିବେ।

ଆରବିଆଇର ନିୟମ ଅନୁଯାୟୀ, ଯଦିଓ ଆକାଉଣ୍ଟଧାରୀ ତାଙ୍କ ବ୍ୟାଙ୍କ ଏଟିଏମ କିମ୍ବା ଅନ୍ୟ କୌଣସି ବ୍ୟାଙ୍କର ଏଟିଏମରୁ ଟଙ୍କା ଫେରସ୍ତ କରନ୍ତି ଓ ନଗଦ ଟଙ୍କା ବାହାରକୁ ଆସେ ନାହିଁ, କିନ୍ତୁ ଆକାଉଣ୍ଟରୁ ଟଙ୍କା କଟାଯାଇଥାଏ, ତେବେ ଏପରି ପରିସ୍ଥିତିରେ ନିକଟସ୍ଥ ଶାଖା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ। ଯଦି ବ୍ୟାଙ୍କ ବନ୍ଦ ଅଛି, ତେବେ ବ୍ୟାଙ୍କର କଷ୍ଟମର କେୟାରକୁ ଏହା ବିଷୟରେ ସୂଚନା ଦିଅନ୍ତୁ। ଆପଣଙ୍କର ଅଭିଯୋଗ ପଞ୍ଜିକୃତ ହେବ। ବ୍ୟାଙ୍କ ଏଥିପାଇଁ ଏକ ସପ୍ତାହ ସମୟ ମିଳିବ।

ଏଟିଏମରୁ ଟଙ୍କା ଉଠାଇବା ବେଳେ, ଏପରି ପରିସ୍ଥିତିରେ, କାରବାର ବିଫଳ ହୋଇଥାଇପାରେ, କିନ୍ତୁ ତୁମେ ଏହାର ସ୍ଲିପ୍ ରଖିବାକୁ ପଡିବ। ତେଣୁ ସ୍ଲିପ୍ ବାହାର କରିବାକୁ ଭୁଲନ୍ତୁ ନାହିଁ। ଯଦି କୌଣସି କାରଣରୁ ସ୍ଲିପ୍ ଅପସାରିତ ହୁଏ ନାହିଁ, ତେବେ ଆପଣ ବ୍ୟାଙ୍କକୁ ଏକ ଷ୍ଟେଟମେଣ୍ଟ ମଧ୍ୟ ଦେଇପାରିବେ। କାରବାର ସ୍ଲିପ୍ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ କାରଣ ଏହା ବ୍ୟାଙ୍କରୁ ଏଟିଏମ୍ ଆଇଡି, ଅବସ୍ଥାନ, ସମୟ ଏବଂ ପ୍ରତିକ୍ରିୟା କୋଡ୍ ପ୍ରିଣ୍ଟ କରେ।

ବ୍ୟାଙ୍କ ୭ ଦିନ ମଧ୍ୟରେ ଟଙ୍କା ଫେରସ୍ତ କରିବ।

ଏଭଳି ମାମଲାକୁ ଦୃଷ୍ଟିରେ ରଖି ଆରବିଆଇ ଏକ ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ଗାଇଡଲାଇନ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରିଛି। ଏହି ଅନୁଯାୟୀ, ଏପରି ପରିସ୍ଥିତିରେ ବ୍ୟାଙ୍କକୁ ୭ ଦିନ ମଧ୍ୟରେ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ଟଙ୍କା ଫେରସ୍ତ କରିବାକୁ ପଡିବ। ଯଦି ଏକ ସପ୍ତାହ ମଧ୍ୟରେ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆପଣଙ୍କ ଟଙ୍କା ଫେରସ୍ତ ନକରେ, ତେବେ ଆପଣ ସେହିଭଳି ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ଓମ୍ବୁଡ୍ସମ୍ୟାନଙ୍କ ନିକଟକୁ ଯାଇପାରିବେ। ଯଦି ୭ ଦିନ ମଧ୍ୟରେ ବ୍ୟାଙ୍କ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ଟଙ୍କା ଫେରସ୍ତ କରିବାକୁ ସକ୍ଷମ ନୁହେଁ, ତା’ହେଲେ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ପ୍ରତିଦିନ ୧୦୦ଟଙ୍କା ଦେବାକୁ ପଡିବ।

Exit mobile version